THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, December 14, 2010

haruskahh??

haruskah aku menanti cinta ini??
kerana aku sendiri tak tahu macam mana dengan cinta ni
adakah akan kekal hingga ke akhir hayat
atau.....................................
cuma untuk seketika saja
aku sendiri tak pasti.........................
adakah cinta ni akan seperti yang aku harapkan
atau cuma khayalan semata mata
kalau cinta ini khayalan
biarkan aku terus hidup didalam khayalan
kerana aku tak sanggup untuk kehilngan dirimu
kerana namamu telah terlukis didalam hati ini
tapi aku curiga
adakah hatimu seperti hatiku?
atau cuma aku yang merasakan itu?
kau kata kau sayang
kau kata kau cinta
kau kata kau rindu
adakah itu semua untuk aku?
ikhlas dari hatimu
atau sekadar berkata untuk menyedapkan hati ini
aku bingung, bingung dengan erti sebenarnya cinta
adakah cinta itu buta
adakah ini cinta sejati
adakah cinta ini datangnya dari tuhan
aku tak pasti
kenapa..........................................
kenapa aku jatuh cinta kepadamu?
kenapa aku menyayangi dirimu?
kenapa aku sering merinduimu?
aku tak tahu..........................
tapi yang pasti aku benar benar maksudkan apa yang aku khabar

0 comments: