THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, December 14, 2010

rindu untukmu.......... risau untukmu......... takut kehilangan dirimu................

aku pernah merasakan sakitnya sebuah perpisahan
aku pernah melalui kekecewaan itu suatu masa dahulu
aku pernah dipermainkan
aku pernah diperbodohkan oleh seorang insan bernama lelaki
cinta aku dicampak ditepi longkang
atau dimana mana saja
kerana bagi dirinya aku tak penting
dan semenjak itu pintu hatiku tertutup
rapat! serapatnya......
sehingga aku tak mampu untuk menerima mana mana lelaki
tapi.............
setelah kehadiran kamu
aku mula merasakan sesuatu yang aneh, ganjil...
sukar untuk aku tafsirkan
adakah itu cinta?
tak mungkin kerana aku telah menutup pintu hatiku serapat yang mungkin
tapi......... hati ini sering teringatkanmu
kenapa? aku tak tahu
aku biarkan saja perasaan itu
lama............
tapi aku tahu kita tak mungkin bersama
kerana aku tahu kau bukan tercipta untukku
aku cuba untuk melupakanmu
tapi aku tak menyangka bahawa
kau juga menyayangi aku
tapi, benarkah perasaan itu datangnya dari dalam hatimu
aku dah tak kisah
kerana aku tak sanggup kehilanganmu
bersamamu aku rasakan suatu perasaan yang sukar untuk aku ungkapkan
dengan kata kata
tapi hatiku mengetahuinya.........................
aku merinduimu 60 saat sehari
aku menyayangimu 60 minit sehari
dan aku mencitaimu 24 jam sehari.........................
sayang, rindu, cinta, risau semua hanyalah buad dirimu
kerana kau amat penting buad diriku
aku menyayangimu M.ZF

0 comments: